Onelee bayi ağına katılmak isteyen firmalar, uzmanlık alanları, ilgili oldukları sektörler, çalışan personelin niteliği, bulundukları bölge vb. kriterlere göre değerlendirilirler.
Bayi işlemleriAşağıdan sorabilir veya aradığınızı girebilirsiniz!
İade yetkisi şefe aittir. İade sebeplerini yönetim programından kaydedebiliriz.
Onelee yönetim programına giriş yapalım. İade nedenlerine gelelim. İstediğimiz kadar iade nedeni ekleyebiliriz.
Ekle butonuna tıkladığımızda sistem karşımıza iade sebebi yazmamızı ister. Örneğin kıl çıktı yazalım ve kaydedelim.
Kayıt bu şekilde sisteme eklendi. Şimdi şef ile sisteme girelim. İade yetkisi şefe aittir ve garsonlar iade ve ikram yapamazlar.
Misafir yemekten kıl çıktı diyerek iade etmek istedi. Şef iade etmek istenilen siparişin adisyonda üstüne tıklar
Tıkladıktan sonra sistem bu şeklide pencere çıkarır ve kayıt edilen iade nedenleri karşımıza çıkar. Misafir iade sebebi kıl çıktı demişti. İade nedenlerinden kıl çıktı seçeneğine tıklar.
Destek sistemimiz.
Destek ekibimizden yardım alabilir; aradığınız soruların cevaplarını sıkça sorulan sorularda bulabilirsiniz. Ayrıca videolu konu anlatımlarını izleyerek aradığınız soruların cevaplarına daha hızlı ve görsel desteklerle ulaşabilirsiniz.