Onelee Destek Merkezi

Aşağıdan sorabilir veya aradığınızı girebilirsiniz!

Onelee kullanıcıları destek merkezi üzerinden, ticket sistemini kullanarak bize teknik destek kaydı oluşturabilirsiniz.
İade kontrolü nedir hangi kullanıcı yapabilir

İade yetkisi şefe aittir. İade sebeplerini yönetim programından kaydedebiliriz.


Onelee yönetim programına giriş yapalım. İade nedenlerine gelelim. İstediğimiz kadar iade nedeni ekleyebiliriz.

Ekle butonuna tıkladığımızda sistem karşımıza iade sebebi yazmamızı ister. Örneğin kıl çıktı yazalım ve kaydedelim.

Kayıt bu şekilde sisteme eklendi. Şimdi şef ile sisteme girelim. İade yetkisi şefe aittir ve garsonlar iade ve ikram yapamazlar.

Misafir yemekten kıl çıktı diyerek iade etmek istedi. Şef iade etmek istenilen siparişin adisyonda üstüne tıklar

Tıkladıktan sonra sistem bu şeklide pencere çıkarır ve kayıt edilen iade nedenleri karşımıza çıkar. Misafir iade sebebi kıl çıktı demişti. İade nedenlerinden kıl çıktı seçeneğine tıklar.

Sipariş sistemde iade oldu. Resimde görüldüğü gibi iade edilen siparişini fiyatı adisyonda düştü.

Bu bilgiler başkasına faydalı olabilir ?

Destek sistemimiz.

Destek ekibimizden yardım alabilir; aradığınız soruların cevaplarını sıkça sorulan sorularda bulabilirsiniz. Ayrıca videolu konu anlatımlarını izleyerek aradığınız soruların cevaplarına daha hızlı ve görsel desteklerle ulaşabilirsiniz.