Onelee Destek Merkezi

Aşağıdan sorabilir veya aradığınızı girebilirsiniz!

Onelee kullanıcıları destek merkezi üzerinden, ticket sistemini kullanarak bize teknik destek kaydı oluşturabilirsiniz.
Onelee servis modülüne özel alan ekleme nasıl yapılır

Onelee Servis Programına kendi sektörünüze uygun özel alanlar ekleyebilirsiniz. Bu özel alanlar sayesinde kaydını açtığınız iş emirlerine uygun verileri yazabilir veya oluşturduğunuz seçenekleri onaylayabilirsiniz.


Nasıl Yapılır?

Öncelikle Yönetici Ayarlarında bulunan SERVİS sekmesinin altındaki SERVİS KONTROL TABLOSUNU BAŞLAT seçeneği seçilir. Açılan pencerede;

  1. KONTROL GRUPLARI
  2. ÖZEL ALANLAR
Sekmeleri bulunur. Bu sekmelere kayıt altına almak istediğiniz özellikleri veya alanları yazabilirsiniz. Ardından yeni bir servis kaydı açtığınızda ALANLAR sekmesine oluşturduğunuz alanların otomatik eklendiğini görürsünüz.

Yönetici Ayarlarının nasıl açılacağını Yönetici Ayarları Nasıl Açılır yazımızda bulabilirsiniz

Seçenek Kutularının isteğe göre oluşması

Sonuç.

Oluşturduğunuz özel alan veya seçenekler servis formundaki ALANLAR sekmesinde görülmeye başlayacaktır. Bu alanların içerisine yazdığınız veri veya işaretlediğiniz seçenek kutusunu hafızada saklayacaktır. Eğer dilerseniz bu alanları servis form çıktısına da ekleyebilirsiniz. Bu sayede kendinize özel çıktılar tasarlamış olursunuz.

Bu bilgiler başkasına faydalı olabilir ?

Destek sistemimiz.

Destek ekibimizden yardım alabilir; aradığınız soruların cevaplarını sıkça sorulan sorularda bulabilirsiniz. Ayrıca videolu konu anlatımlarını izleyerek aradığınız soruların cevaplarına daha hızlı ve görsel desteklerle ulaşabilirsiniz.